Livet utan pengar

Idag är det fredag och det är typ -26 grader ute. Jag som hade tänkt att jag skulle ta en lång promenad idag (har varit jävligt dålig på det sen honey kom hem, för jag vill hellre mysa med honom än att träna bort all jävla fetma på min kropp). Men, det är skärpning nu. Jag få dela upp det på något sätt. Jag vägrar bli ett fetto.

Igår var jag och mamma till Sundsvall, och köpte "dom sista julklapparna". Jotjena, även fast jag slösade upp typ hälften av mina sparpengar (på egentligen bara massa skit) så måste jag köpa en sak till, eller två. Jag vill egentligen inte använda mina sparpengar, för dom har jag tänkt att jag ska använda för att förstora tutarna. (Bli sur om ni vill, idioter) Har ni tur, så kanske jag skriver mer idag. Det var jäkligt länge sen jag skrev två gånger på en dag.
Men, love to u all!

I think about it, every day
... and it hurts.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag vill också förstora mina icke existerande tuttar.:p Saknar dig osynliga kvinna!:) Puss

2009-12-19 @ 17:31:47
URL: http://katties.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0