Det sket sig med disken

Jag åkte på att diska iallafall. Men jag gjorde de bara för att slippa dammsuga. Att dammsuga är inte riktigt min grej, för jag tycker det är så himla tråkigt. Det ska bli kul att se Joakim plågas med det en stund sen. En liten sovmorgon får jag i morgon. Klockan 10.30 ska jag vara på arbetshelvetesförmedlingen. Känns som sagt inte så jättejätte nödvändigt. Men skulle jag missa de, skulle de bara bli ännu mer papper för mig och sen börja om med all skit igen. Dom kan inte krångla till de lite mer?

Jag och Jocke har precis slängt i oss lite fika. Ska bara ta ut Saga en sväng, innan de är dax för sängen. Jag tror att jag har kommit in i en "nyponsoppaperiod". Det är ju bara så jäkla gott! Bara för att vara snäll mot mig själv ikväll, så tog jag en stoooor kopp med varm nyponsoppa. - Det satt fint de. Jag har inte varit duktig på att äta idag. Åt bara frukost i morse, sen fika nu ikväll. Inte bra Petra, skärpning i morgon!

Till sist så måste jag bara säga GRATTIS till min fina Sara på födelsedagen - Jag har inte glömt dig! En stooooor puss till dig och du ska veta att jag saknar dig!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Denise

Ha ha, jag är också helt galen i nyponsoppa nuförtiden! Ser nog ut som ett nypon snart ;) Ha en bra dag!

2009-02-04 @ 08:55:24
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0