En ledig stund

Okej, dålig på att skriva idag. Men jag har haft nånting att göra hela dan, så jag är glad idag. Dagen började med att jag vaknade vid 8 och var pigg. Men tror ni jag klev upp? Nej, såklart så ska jag tvinga mig själv att somna om. Så det slutade med att jag var super trött då jag klev upp strax efter 9. Tog en liten promenad till arbetsförmedlingen där jag skulle vara 10.30. Måste säga att det var en av alla de tråkiga sakerna jag har gjort i mitt liv. Vi kollade på film, men jag fattade inte ett skit av den filmen och jag tyckte den var skapligt jävla dålig också så jag orkade inte anstränga mig för att förstå den heller. Efter en bort domnad rumpa och nackspärr så promenerade jag hem igen, och jag fick också sällskap på vägen hem av min kära vän. - Tack för sällskapet! Fick för mig att jag hade städat och snyggt, så jag begav mig återigen iväg till Marie och var där till strax före 16.Då jag kom hem igen, så slog jag på stort och gjorde en kasslergratäng för första gången i mitt liv. Jag ska snart skicka in den i ugnen, så få vi hoppas på ett bra resultat. Tvättstugan har jag nu också, och har precis varit ner och slängt in två maskiner. Passade också på att köra in bilen i garaget eftersom att det börjat snöa. Hurrahurra

Fullrulle och tänk att jag gillar de..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det konstigt! Jag menar... man borde väl "kommer över" dom nångång tycker man.. men inte då!



haha, ja nu är jag back on track :)

2009-02-04 @ 17:40:35
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0