I´m back on track

Några dagars bloggpause har jag unnat mig själv. En hel vecka för att vara exakt. Det har varit mycket att tänka på, så jag har helt enkelt inte orkat skriva. Vill inte skriva någonting om dagarna som varit, för det är lika bra att jag håller de för mig själv. Som alltid. Nu vet ni iallafall att jag lever.

Några rader om helgen kan jag ju alltid dra. Egentligen så har den varit ganska så lugn. Jocke och jag har varit husvakt åt mamma och pappa, så vi har mest latat oss. Igår var vi på dop, på lilla Annas. Hon var så himla söt i sin rosa klänning, och jag hoppas att Marie skickar några bilder eftersom att jag fick leka fotograf igår så använde jag bara hennes kamera. Ute snöar de lite smått och jag har precis käka lunch.  Idag är de söndag och snart en ny vecka att klara av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0