Jag måste faktiskt säga hej

Fan också, nu snöar de, igen! Tycker att de räcker gott och väl med denna jävla snö. Idag har jag varit i stan hela dan, och trött är jag nu. Men jag kände mig faktiskt tvungen att skriva några rader. Sjukt. Att känna sig tvungen alltså. Det vart inget biobesök tyvärr, men jag hoppas de blir en annan gång. Är faktiskt grymt sugen på att se Män som hatar kvinnor. Bökerna är grymt bra. Ni som inte läst dom, gör de! Jag hoppas bara filmerna kommer vara lika bra.

Mia vill dra med mig till Sundsvall i morgon. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag vet att min ekonomi inte alls är min bästa vän. Men det hade trots allt varit skönt att köpa lite nya plagg. Shopping beroende? Till en viss gräns.

Nu ska jag umgås. Vi hörs i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0