Snarkningar

Jag förstår inte, är jag så jävla tråkig att vara med? Min sambo och hund, lyckas alltid somna då vi ligger och trycker framför tv:n. Det är lika bra att låta min sambo sova, för annars blir de fruktansvärt mycket sura miner och det orkar jag inte med. Fast, lite dålig stil var de av honom att somna. För han bad mig nämligen att göra en kladdkaka (som förövrigt inte alls vart speciell kladdig för att jag hade den för länge i ugnen), och vipps så snarkar de så det verkligen skakar i väggarna.

I morgon är de dax för att en än gång sitta på AF och häcka hela dan. Som tur är så är det sista gången, sen är jag helt klar med den såkallade "kursen". Klockan är snart 22, så jag ska krypa tillbaka och lägga mig brevid Jocke i soffan och hoppas på att han vaknar av sig själv.

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0