Snygging, vänner, släkt..

Nuså, då var de fixat! (För er pappskallar som inte förstår vad jag menar, så menar jag förstås att kanalerna nu ligger i ordning) Det var lätt som en plätt att fixa, så némas problema´s! Just för stunden sitter jag här, ensam och övergiven. Tror att min sambo och hund är less på mig. Dom bara sover och sover. Väckte liv i Jocke för ett tag sen, men det spelade ju ingen roll. Han somnade om lika snabbt ändå. Och Saga fick jag tvinga med mig ut på en liten kvällspromis - där har ni en som inte hellre gillar kylan!

Antagligen så ska jag snart dejta sängen jag med. Men idag så hittade jag en lite halv rolig sak på datan (nej, jag visste inte att jag hade de klappat och klart på datan), aspiranterna. Är de nån som kommer ihåg de? Det var för flera år sen de gick på tv. Och jag kommer ihåg att jag verkligen gillade de. Så, en favorit i repris nu då?

God natt, snygging, vänner, släkt och alla mina fans!

Kommentarer
Postat av: Marie

Undra vilken kategori jag hamnade under? jag tippar på snygging :P

2009-02-11 @ 23:17:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

vad ska vi äta då? på lördag menar jag..

Puss

2009-02-12 @ 12:45:16
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0