Away for to day

Tack och lov klarade jag mig igenom denna dag på jobbet. Och det var väldigt länge sen jag tyckte att den dag gick så här jävla segt som det gjort idag. Det gick verkligen sakta tills klockan slog 15.00 och jag fick ta mitt pack och dra. Hann också bli irriterad på jobbet idag och jag har en känsla av att irritationen kommer att bli ännu värre senare ikväll. Ska iväg på utbildning eller vad fan man ska kalla de angående time care snart (nåja, om nån timme), men jag ska duscha och packa ihop mina saker innan jag pallrar mig iväg. Plus att jag måste påminna Nadja om att hon ska packa med sig sitt.

Jag svarar på era kommentarer senare. Just nu så måste jag hoppa in i duschen innan jag smälter bort. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello petra!

Läget bra med dig?

Du har ingen aning om hur man ändrar sin blogg så den blir mer personlig, jag har ju blogspot men fattar nada=) haha så om du kan & vill hjälpa mig vore de nice.. Take care kram /josse

2009-01-14 @ 10:57:33
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0