Det ligger i släkten

Nu har jag pallrat mig iväg till mami, och nu sitter jag bara och väntar på att vi ska fara till syster. Men det tar alltid en sån jävla tid då man ska fara nånstans. Jag tror faktiskt de ligger i släkten. Hungrig börjar jag bli också, men jag får vänta. Vi ska äta middag vid 4-5 nångång. Får väl kanske ta mig nån torr macka eller nånting, så att magen taggar ner på skrikandet lite.

Idag är jag fruktansvärt trött också. I morse vaknade jag av en alldeles för pigg Nadja som bara satt och glodde på mig. Klockan var väl strax efter 10. Men det var ju trots allt lite halv sent igår. Nåja, sova kan man göra i graven.



(Mina fina flickor. Kortet år dock ett år gamalt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0