Efter endast 5 timmar

.. så känns de som om jag kan tuppa av vilken sekund som helst. Det märks så fort i både kropp och huvud när man varit ledig ett tag. Så faktiskt, så går det bättre av att jobba flera dagar i rad. Trots att man klagar och tycker de är jobbigt. Wellowell, nu är iallafall kvällen avklarad och i morgon är jag ledig. Jag hade faktiskt tänkt fara hem nu ikväll, men jag kände att jag inte hade ork till det. Så i morgon när jag är ledig, så far jag hem och latar mig i stället. Marie - du kan faktiskt vänta dig ett besök i morgon!

Nu funderar jag faktiskt på att ta mig nånting att fika. Jag vart grymt sugen på jordgubbar. Det hade inte suttit helt fel. Speciellt på sommarn då dom är hur goda som helst och jag äter hur många gubbar som helst. Nej, sommar året runt tack. Det vore ju nånting..


Kommentarer
Postat av: Mia

ja, det är väl bra de... det verkar vara det ända jag duger till ibland! :P

2009-01-26 @ 21:57:10
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: mia nipis

Ja du,,,nu ska jag snart till sol och värme ska bli kanon härligt,,,får jag hoppas. Är bra less på vintern nu ,längtar till vår solen skiner igen.

2009-01-26 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0