Förbannat

Irriterande. Satan. Jävlar. Jag som var så laddad för att sitta och slappa framför tv:n ikväll. Och såklart finns de ingenting som faller mig i smaken. Kanske inte direkt är nånting att bli irriterad över, men jag blev det. Jag hade ju liksom räknat med att det var iallafall nånting bra. Äsch, skitsamma. Jag får helt enkelt lägga mig tidigt och ladda inför i morgon då jag jobbar 07.00 - 15.00. Sen i morgon kväll ska jag ringa Mia (Fan, jag längtar redan), endast för att höra hur jävla arg hon kommer vara efter det att hon har varit på TimePool skiten.
Haha


Kommentarer
Postat av: Mia

förmodligen kommer jag vara så arg att jag bryter sönder mobilen när du ringer.. jag är redan arg att jag ens måste dit, förbannade helvete!

2009-01-18 @ 22:00:30
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vad fan, hade dom en sån kurs ikväll i alla fall?!?! Fan vad less jag blir!! GAAAH!



Du pratar om time-pool grejen på hammarn va? Vår söta lilla chef sa till mig att det INTE skulle bli nån varken 19e, 20e eller 21a?! Vafan också... vad less jag blir!

2009-01-19 @ 21:20:44
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0