It´s a hard life

Sitter hos mamma nu och har precis svalt ner lite mat. Idag har jag absolut ingen matlust. Det kan ju bero på att mitt liv blev helt upp och ner i morse. Av ett enda samtal. Nu händer det igen, att jag pratar i gåtor och inte skriver vad de handlar om. Men jag orkar inte, jag orkar inte ens tänka på det längre. Det är jobbigt, läskigt och allt möjligt. Att själv inte veta vad som händer, hur de kommer bli och varför de händer. Fråga inte, för den här gången kommer jag inte svara, för jag vill inte ljuga och säga att allting är bra, när det egentligen är ett av alla levande helveten som man kan leva i.

I morgon blir det stan för min del... och det känns faktiskt lite extra tungt den här gången..
Men, hur mår ni andra idag då?


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Marie

Nu är det nog på sin plats att du RINGER mig Petra......................................

I'm not taking no for an answer...!



Puss

2009-01-14 @ 19:04:19
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0