It´s pretty weird

Är hemma hos mami nu en sväng. Satte mig här för att få tiden att gå lite grann. Radion står på, och jag hörde nyss att dom snackade om gymnasiet och att det är många som blir arbetslösa efter studenten. Tydligen så är de flest  från dom som gått Barn-och fritid som blir arbetslösa efter gymnasiet. Jisses, tack för den. Men jag är iallafall en av alla dom som ångrar att jag sökte de jag sökte, och gick de jag gick. Fattar inte riktigt varför jag gick klart heller. Hade det varit nu så hade jag faktiskt hoppat av redan då jag gick i ettan. Men nu vart de ju inte så. Skulle jag söka nu, så skulle jag söka nånting annat helt klart. Media eller Frisör skulle jag har kört på faktiskt. Kan ju också tillägga att vi fick absolut världens sämsta info kring alla program då det var dax att söka. Tror vi bara fick höra lite om HR, BF och Fordon. Kul. Och egentligen, vem fan vet vad man vill jobba med då man är 15 år?

Näe, nu ska jag fara till Nadja. Tjingeling, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0