Kompis det går bra nu

Segt tiden har gått sen jag kom hem. Har ärligt talat inte gjort speciellt mycket. Klickat runt lite på youtube och skrattat några gånger. Det finns överdrivet mycket fula saker, egentligen. Resten av kvällen kommer antagligen gå lika segt, eftersom att jag inte har nånting att göra. Förmodligen blir det till att små kolla på tv och kanske surra lite i telefon. Jobbar i morgon och på söndag. (Måndag, tisdag, onsdag också för den delen..) Egentligen har jag min jobbar helg nästa helg, men då har jag tagit ledigt. Eftersom att jag ska upp till Umeå och göra ett besök på sjukan och sen umgås med underbaringarna där. Ska bli jävligt kul faktiskt!

Men, har som sagt några dagars jobb framför mig tills dess att jag är på väg dit. Vad gör ni ikväll? Förresten tycker jag att de ska hända nånting snart. Tycker att det har varit rätt så lungt här nu. Feting fest, eller vad tycker ni? Let´s go, have some fun party people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0