Städat idag!

Som rubriken lyder, så har jag städat idag. Fast jag började igår kväll, så det var inte så mycket kvar mer än dammsugning och golvtorkning, och renbäddning. Jävligt skönt att vara ledig idag vill jag lova. Det var meningen att Nadja skulle hjälpa mig att städa, men hon fastnade vid datan. (Okej, nu säger hon att det var mitt eget fel, eftersom att jag sa att det var lungt.) Nu har jag, vi lite brådis, så jag pallar inte skriva så mycket till. Återkommer ikväll lovers!

Jag vill varna känsliga läsare;

Jag och Nadja alá Mongolid


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kan verkligen inte göra fula miner älskling.. Du är vacker hur du än gör.

2009-01-14 @ 15:28:06
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0