Tack och bock

.. för denna dag. Jävlar säger jag bara! Ibland kan de vara riktigt jobbigt att man inte kan säga ifrån som man vill. Men ska man ta hur mycket skit som helst? Det var nära att de höll på att koka över för mig idag på jobbet, men de lugnade ner sig. Svårt att inte kunna säga vad de handlade om, men många hade nog hållt med! Jag säger bara ; stå på dig i stället, bitch! Usch, usch, usch, dålig stil.

Well well, nu har jag slutat och precis kommit till Majja. Ska få henne att göra nån mat till mig, för jag vägrar laga mat idag. Jag stannar nog här över helgen, och sen till veckan drar jag hem till mitt. Och hoppas på de bästa inför nästa helg. Vore ju förbannat trist annars faktiskt. Eh, ja, later folk´s!


Kommentarer
Postat av: E

Hahhaha eller inte, charmig grabb ;-D NOT

2009-01-02 @ 15:39:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Nadja

haha nej, vann inte ett skit.

2009-01-02 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0