Tillsvidare

Okej, jag tyckte min blogg såg oerhört tråkig ut med bara vitt där headern ska sitta. Så jag gjorde en lite snabbt, bara för att liksom. Snart bär det iväg till Umeå. Men gissa vad? Jag har börjat fått ont i huvet. Jag antar att det kommer kännas som en evighet innan jag har kommit fram och bara kan svida om till nattoutfiten och sova. Än en gång har jag varit som en levande zombie, trots att jag hade min lilla sovmorgon. Kan ju också bero på att jag sov hårt i natt, eftersom att jag hade min man hemma. Trygghet till max. Ja, jag ska försöka att skriva några rader under tiden i Umeå. Om jag inte är för upptagen, såklart!

TAKE CARE, PARTY PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0