Värk i fötterna

Efter en heldag i Sundsvall, får jag så jävla ont i fötterna. Jag vet inte riktigt vad jag har för fel. Men det verkar som att min vänstra fot är sne. Äsch, svårt att förklara, men det syns om man kollar noga på mina skor. Well, antar att ni är lite nyfikna på vad jag köpte med mig hem? - Faktiskt så vart de inte så överdrivet mycket saker, men pengarna försvann iallafall. Bland annat fick jag med mig massa nya doftljus från IKEA, såklart vanilj. Slog även till på att köpa 2 nya filtar och kuddar till soffan medans jag ändå var där. Sen inne på Birsta köpte jag, håll i er, endast en t-shirt. Jag brukar minst komma ut med flera, flera påsar när jag varit där. Men jag kände inte suget idag. Köpte också en nya mjukisdress som jag tänkte använda då jag måste tvinga mig ut med Saga i detta jävla väder.

Innan jag ska ta mig en promenad, så måste jag skicka iväg ett mail till a-kassan. Dom verkar inte ha så mycket vett i skallen nån av dom som jobbar där. Idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0