Flera inlägg. Bra eller Anus?

Jag har skrivit flera inlägg idag, såg jag nu. Men det kanske man gör då man absolut inte har nånting annat att göra? Äsch, det är klart att ni blir glada då jag skriver en massa strunt. Eller hur? Jag hakade iallafall på mamma ut på en långpromenad. Vi gick i lite över en timme, och inget regn kom. Jäkla skönt väder var det ikväll, kändes som att man kunde gå hur långt som helst. Nu tror jag faktiskt att jag ska göra kväll. Eller iallafall stänga av datan och göra mig lite fika, sen kolla tv och sen dejta kudden. Ni anar inte vad jag saknar Jocke varje gång jag går och lägger mig. Det är sjukt vad en människa egentligen tar mycket för givet, tills dess att man står där och ser hur fort allting kan ändras? Äsch, nu svammlar jag bara. Det är nog tråkigt för er att läsa om Jocke hela tiden. Men jag saknar honom, hans dumma kommentarer, hans skratt, hans utbrott,  då han tappar bort sina saker hela tiden, lägger saker överallt och tar inte reda på efter sig, ja allt med honom saknar jag. Min bästa vän, min honey..


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är konstigt hur mycket man kan sakna dom där smågrejorna! Sånt man inte tänker på när dom är hos en, men som saknar nåt så enormt så fort dom försvinner. Och sen efter ett tag när dom är tillbaka så stör man sig på det som man saknade så mycket :P haha. I alla fall jag!



Nej, nu tycker jag faktiskt att det borde vara slut på allt sånt här -nu ska vi ha våra karlar hos oss!! Hur länge var det kvar tills han kommer hem igen?

2009-07-31 @ 14:17:27
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0