Kvällsfika

Jag har precis knaprat i mig två hårdbröd mackor, och druckit en jävla massa vatten. Gott kvällsfika? Njae, men jag kom inte på nånting annat. Precis då jag satte mig vid datan, så ringde Jocke. Så nu har jag fått pratat lite skit med min man. Det gillas! Idag efter jag hade varit hos Marie, så for jag hem till mamma. Då fick jag ett ryck och hjälpte henne att städa ur och rensa alla skåp i köket. Jävlar vad grejjer.. Sen har jag och mamma varit ute på en långprommis med Saga, och på köpet fick iallafall jag en massa myggbett. Näeni, det får bli tv resten av kvällen. Jag känner mig inte på topp..


I morgon jobbar jag 14.00 - 21.00, rikitgt bajspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0