Träningspjuks och vattenflaska

Jag slocknade runt halv 8 igår kväll och sov i ungefär en timme. Jag var så trött och slut, så jag gick och tog mig en dusch och vaknade till. La mig sedan i sängen runt 23 och kommer inte ihåg nånting mer. Så jag antar att jag somnade ganska fort. I morse vaknade jag av att telefonen ringde. Det var Jocke, och det var så skönt att vakna av att höra hans röst. Just nu sitter jag här, och funderar över vad jag ska göra idag. Jag är ledig idag, och i morgon börjar jag jobba kl 14. Visserligen så har jag jobbat väldigt lite dom senaste veckorna, men jag har haft mina skäl. Vet ni ens hur de känns att vakna upp med en sån jävla ångest att man önska att man inte hade vaknat? När ni vet de, då kanske inte ni snackar så jävla mycket skit.

Jag tror att det blir en lång promenad med Saga senare idag. Ett sätt som jag tycker är bra att rensa tankarna på. Men jag har inga bra skor att gå i, jag får hela tiden skavsår i dom jag har och då blir jag arg. Jag tycker de är äckligt med sår. Så, jag antar att jag måste kolla runt lite och kanske klicka hem ett par. Men de löser ju inte mitt problem idag, det tar ju ett par dagar. Näe, massa svammel. Vet inte riktigt vad jag har skrivit. Det är iallafall dax för frukost nu, och det tänker jag tvinga i mig. Trots att min matlust inte alls verkar vilja visa sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0