Mil, efter mil

Dagen igår, var fruktansvärt lång. Runt 7 åkte jag och Jocke in till stan, lämnade Lungvik runt 9 och for mot Orsa. Vi var nere där runt 12. Drog och köpte mat, och sen hem till Rasse och Linda och gosade bebis. Så himla söt liten kille <3 Tror att Joakim är en stolt farbror faktiskt. Sen efter ett tag for vi hem till Lindas mamma där vi fick lite kaffe och fika. Runt 16 så satte vi oss i bilen och började åka mot Östersund igen. Stannade nångång då och då, och kom till svärmor runt 20.30. Då hade jag sååååå ont i ryggen och kroppen så jag la mig och vilade en stund innan jag och Jocke skulle pallra oss hem. Kan ju också berätta att det var jävligt skönt att komma hem och lägga sig och sova sen.

82 mil körde jag igår. Det kändes, vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Marie - skruttans mamma

Grattis på födelsedagen älskade vän!! Hoppas du får en underbar dag!! Puss på pannan!



Stora kramar från mig och Anna.

2009-06-05 @ 09:14:26
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Grattis på födelsedagen :)

2009-06-05 @ 09:48:16
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0