När solen är framme

.. vem vill egentligen sitta inne vid en dator då? Inte jag iallafall, så det är bara att ni vänjer er med att de blir klent bloggat dom dagar solen är framme. Idag har jag nämligen stekt hela dan. Runt halv 11 for jag upp och hälsade på Marie och finaste Anna. Jag tyckte självklart att Anna hade blivit jättestor och ännu sötare, eftersom att jag inte har träffat henne eller Marie på ungefär 2 veckor. Surrade, drack för mycket kaffe och busade och kramades med Anna. Sen kom också Elin med sin lilla Emil och hälsade på. Och.. gud, så söt han var. Liten och allmänt söt. Bebisar är farliga! On a good way.. Sen knatade jag över till Mia och nu har jag precis kommit hem därifrån. Vi har i stort sett varit ute hela dan, och bara haft det lungt och skönt faktiskt. Ska rulla mot mamma nu hade jag tänkt, och se om hon kan bjuda på lite mat. Fast och andra sidan är jag inte ett dugg hungrig, för det är bara så himla varmt. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0