Röntgen

Sådär ja, nu har hela dan gått och jag ska strax tvätta av sminket och sen gå och lägga mig. Eftersom att jag inte kunde jobba idag, på grund av min onda handled, så fick jag en sovmorgon fram till halv 10 då Jocke ringer och säger att han ska komma och hälsa på och ge mig pengar till hyran. Jag trodde att han skulle få stanna i ca 10 minuter, som de annars brukar bli. Men, han fick stanna i 5 timmar hos mig och sen fick jag skjutsa tillbaka honom till gården. Fast, såklart fick jag inte vara med han hela tiden. Eftersom att jag hade tid hos läkaren kl 14, och var inte klar där förrän vid 16. Skapligt irriterad var jag för att jag fick vänta så jävla länge. Men jag hade iallafall ingen skada på mitt skelett, men ska vara hemma veckan ut och ha handleden lindad för att ha stöd.

Runt halv fem, så pallrade jag och Jocke oss mot gården. Men vi tog och käkade middag tillsammans och surrade en massa. Det är som ganska tråkigt att lämna honom där, och sen bara fara iväg. Hem, till en tom lägenhet.

Nej, sängen var de. I morgon ska jag sola om de går för sig. Solen, är så himla underbar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad bra att handen inte var så skadad iaf.. Sola i Gulldalen? :)

2009-06-23 @ 09:26:23
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0