Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig

Jag är så arg på mig själv, även fast jag vet att det inte är mitt eget fel. Jag förstår inte hur migrän bara kan dyka upp från ingenstans? Jag har aldrig haft det tidigare. Men nu har jag haft det 3 gånger på 1 och ½ månad. Såklart, så skulle jag få det igår kväll. Ja, jag är så arg och less på mig själv så de finns inte.

Runt 17 igår kom Marie och Jana och hämtade mig, då var jag laddad till max och ville bara ha kul. Runt 19 pallrade vi oss upp till Erika och Johnny, där vi skulle äta middag. Trevligt och gott som tusan var det. Jag kände att jag hade lite ont i huvet då, men tänkte inte mer på det. Vi spelade spel och drack och surrade strunt. Sen runt 20, så pallade jag inte mera. Knatade över till Marie igen, och la mig i soffan och kollade på film med Micke. Efter ett tag så tänkte jag att det hade gått över, så jag försökte inbilla mig själv de. Så tillbaka till Erika och folket, men det gick inte bra för mig alls. Jag kände mig tråkig, i vägen, dödstrött och hängig. Runt 23, kom det massa mer folk och även min underbaring Tjatte. Dom skulle vidare, så där hade jag äntligen en skjuts hem. Mr H, som var nykter och kinkig fick äran att skjutsa hem mig.

Men såklart så kunde jag inte somna, för att jag hade så jävla ont i huvet. Så jag låg och småkollade på tv fram till 3 nångång, sen tuppade jag nog av för jag vaknade vid 9 i morse och hade, såklart, fortfarande ont i huvet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Mår du nå bättre gumman?

2009-05-01 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0