Finally, I´m done!

Gud, vilken helg. De har varit jobbigt att jobba endast för att det har varit så fruktansvärt varmt. Jag trodde att jag skulle tuppa av eftersom att jag hade två långa dagar, men det gick finnemang! Fast, det är så himla skönt att det är avklarat nu och att jag bara har i morgon kvar och sen är jag ledig i en vecka. Gissa om jag ska njuta? Idag så slutade jag klockan 12 och sen la jag mig hemma hos mamma på gräset och stekte i sisådär 2 timmar. Så ni kan ju gissa hur jag ser ut nu. Mamma och Jocke hade varit ute hela morgon och satt med mig dom 2 timmarna jag glassade. Men, såklart var de bara jag som vart röd som en jävla kräfta. Äsch, skitsamma, det försvinner. Men jag kan erkänna att det gör lite ont i ansiktet då jag skrattar. Som tur är, så gör jag ju inte de så ofta..

Det är fruktansvärt varmt här hemma nu, så jag kan inte sitta still. Jag måste ta en kall dusch, eller sätta mig ute på balkongen där det faktiskt är liiiiite skugga.
JAG ÄLSKAR SOMMAREN!


Kommentarer
Postat av: Marie

Kan vi kanske ses i veckan? Min skitbil har GÅTT SÖNDER petra!!! :'(

2009-06-01 @ 08:51:52
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0