Inte länge kvar nu

Det är inte alls länge kvar på mitt 20 åriga varv på denna jord. Snart kliver jag in på de 21:a året och jag kan inte påstå att jag gör de med lätta steg. Det känns ganska så jobbigt faktiskt. Jag själv tycker att åren går alldeles för fort och jag hinner inte direkt med mig själv. Wellowell (eey, long time no c´n?), det är många som frågar vad jag önskar mig på min dag. Och, det är inte så lätt att komma på de direkt då folk frågar. Men nu har jag tänkt efter.
Så, det här vill jag ha då jag fyller år!




(För er som inte förstår nånting av bilderna, så kan jag väl dra de lite snabbt i text också. Och ja, jag tänkte mest på dig mamma. Photoshop CS3, en resa, en ny bil, presentkort så jag kan handla massa nya kläder, en ny dator, ett objektiv till min systemkamera, manikyr, en jävla massa pengar och en liten klippning.)

Det är väl inte för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

FU jag är visste hi-tec!

Bara för detta så får du smörgåsrån på din födelsedag. Om du smörar riktigt så får du kan leverpastej eller någonting annat äckligt på..

PUSS!

2009-05-27 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0