Morgonmys på en ledig dag

Jag kände de på mig. Jag visste det nästan. Såklart att det skulle vara fult väder idag, då jag är ledig. Jag tror att det var förra sommarn, som jag hade sån jävla otur. Jag lovar, att varje dag då jag jobbade var det skit fint väder och varmt som fan. Men då jag var ledig? Nej, då passade det på att regna. Inte en enda ledig dag fick jag med sol. Tur att jag har någon vecka ledigt nu i sommar, för då ska det vara sol. Det har jag bestämt. Grilla, dricka bärs och njuta. ME LIKE!

Vaknade runt 9 i morse, men jag och Jocke låg kvar i sängen en stund innan vi gick upp och gjorde frukost. Just för stunden är jag ensam, medans Jocke traskade iväg i regnet bort till soc och skulle lämna in ett papper. Idag blir det nog ingenting speciellt, eftersom att vädret suger. Eller har någon vettig människa något förslag på vad man kan göra då det regnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0