Peace and love

Jag har faktiskt unnat mig själv att tröst shoppa idag. Men jag önskar att grejorna man beställde skulle komma, sisädär 1 timme efter man har klickat klart och beställt. Det är ju faktiskt just för stunden man är superduper sugen på att ha just de man har sett. Nåja, några dagar kan jag väl vänta. Men en sak som jag beställde kommer inte förrän i början på juni. Helvete, vad länge tänkte jag först, men sen insåg jag att det för tusan redan är den 24 maj idag. Jag förstår inte hur dagarna bara kan rulla på så himla fort. Jag fattar inte. Snart är de dagen D, då jag fyller 21 år. Förstår ni? 21 jävla år. Och, vad har man gjort hittills? Inte ett jävla skit faktiskt. Slösat bort 2 år på en idiot, gjort massa saker man fått ångra, gått gymnasiet i världen sämsta klass och egentligen ångrade programmet man gick, och jobbar nu som vårdbiträde? Ja, lyckat liv. Visst, det finns ju saker som varit bra också. Absolut. Som vänner man träffat och har än idag, saker man gjort som varit bra. Men det är ju ändå nånting som hela tiden inte känns bra. Fast, det vore nog jobbigt på något sätt att känna att livet är så jävla kul hela tiden. Jag tror faktiskt att man blir både klokare och starkare om det går åt helvete någon gång då och då.

Jag hittade ett armband idag, som jag ville ha. Och jag tror att det bara kostade sisådär 40 spänn. Helt otroligt, att det var så billigt, med tanke på att det var fruktansvärt gulligt och enkelt. Det gillar jag. Peace to the people!

Peace Bracelet SEK 39, Nelly Accessories - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Tirova

Slösat bort två år på en idiot? :/

2009-05-24 @ 17:30:47
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0