Uppe före tuppen

Usch, så tråkig rubrik. Men faktiskt så klev jag upp kvart i 6, helt självmant. Jag var till och med uppe före mamma som skulle upp och jobba. Fick för mig att jag bara vaknade för att jag var törstig först och efter jag druckit lite Loka så gick jag ner och la mig igen. Men jag kom överrens med mig själv att det egentligen inte var någon idé att somna om. För jag var ganska så pigg, och jag känner mig själv så pass bra att jag vet att om jag hade somnat om några timmar så hade jag varit ganska död då jag vakna nästa gång.

Så jag klev upp, igen. Satte mig och kolla på SF-kanalen och myste med Saga. Sen kollade jag på Vakna! med the voice och runt, strax efter, 8 så masade jag mig ut på en långpromenad. Det var skönt, trots att det spöregnade ett tag. Lite mer än en timme senare så kom jag in, gjorde frukost, läste tidningen (-vuxenpoäng?), och sen tog jag mig en dusch. Och.. nu.. sitter jag här och har nästan nyss pratat med min man. - JAG SAKNAR DIG!

Om ett tag, ska jag fara in till Sollefteå. Ska hämta mitt pass och knata runt på "stan" (det är ingen stad!) en snabbis. I morgon har jag lovat både mig själv, och Marie att jag ska hälsa på henne. Jag har inte träffat henne på, typ, hundra år känns de som. Jag har varit en dålig vän! Men i morgon.. Plötsligt händer det, säger man inte så?

Förresten så var jag tvungen att lämna min data (som egentligen är mammas) till bästaste J-E E, som brukar kunna göra mirakel av det som jag totalt kraschar! Perrffa. Talk to ya´later!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har ALLTID tid för dig älskling!!! <3<3

2009-11-17 @ 12:48:20
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0