Ännu ett bad

Jisses, vad dagen har varit knepig. Jag har varit så konstig i huvet, så jag trodde jag skulle tuppa av. Jag har skrattat åt saker som inte ens varit roliga, jag har haft ont i huvet, jag har varit ganska snäll i stort sett hela dagen och inte direkt klagat över många saker, mer än att jag haft ont i huvet. Halv fem så var jag rätt nöjd över att få gå hem och veta att jag inte behöver komma tillbaka i morgonbitti.

Mina senaste dagar, har jag haft ett jävla problem med mitt hår. Jag har varit nära att raka av det några gånger till och med. Det är några månader sen jag klippte mig, och mitt hår växer verkligen som ogräs. Sen så har MiajävlaMia bett mig kolla runt efter lite olika frisyrer eftersom att hon ska klippa sig i morgon. Och jag är så jäääääääävlajätte sugen på att göra nånting med mitt hår. Men jag vet också att när jag väl sitter i stolen, och frissan tar upp saxen får jag panik och hon får högst klippa en ynka millimeter. Inte mer! Jaja, skitsamma. Det kanske inte intresserar er så mycket att läsa om mitt problem med mitt hår.

I morgon ska jag ut på en liten tripp, och jag hoppas att jag finner de jag söker. Annars vore ju denna tripp jävligt onödig. Nu ska jag fylla upp badkaret med massa varmt vatten och massa skummmm. Sen ska jag slappa. I just love to slappa, slappa, slapppaaa. Näe, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0