Boring sunday

Jaha, en till söndag att ta sig igenom. Jag tycker fortfarande inte om söndagar, dom är sååå långtråkiga. Sitter och kollar på reprisen på Idol, som snart är slut. Det var iallafall rätt person som åkte ut den här gången. Jag tyckte inte alls om den där jobbiga människan.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag, antagligen ingenting. Igår kväll kollade jag på den 3:e Johan Falk och jäklar vad jag gillar dom filmerna. Dom är bra! Svenska filmer är ofta ganska mesiga och tråkiga, men inte dom här. Jag vet inte om jag ska slå till och se den 4:e ikväll, få tänka igenom de en stund. Det är iallafall filmer som jag kan se mååånga gånger. Näe, tips på vad man kan göra idag?

I veckan ska jag jobba, packa ihop i lägenheten och försöka ta mig till polisstationen och fixa ett pass (som jag faktiskt tänkt att göra i flera månader, men jag hatar verkligen att ta såna där fula jävla kort. Man ser faktiskt fulare ut än vanligt på dom, håller ni inte med?). Kolla upp lite andra saker och träna en jävla massa så jag få grymt mycke träningsvärk. Tjiing

Kommentarer
Postat av: M.

Ah men då förstår jag! Hoppas iallafall att han snart kommer hem, så du får ha honom hos dig :)



Ja visst är det gulligt ^^,

2009-10-18 @ 21:27:33
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med! Man ser alltid ut som skit på passkort mm. Kan dom inte få en att se bra ut nån gång?? :p

2009-10-20 @ 14:42:32
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0