God natt babe

Ibland överträffar jag mig själv, faktiskt. Jag har letat, och letat min kamera i några dagar nu och jag började ärligt talat att tappa hoppet om att hitta den. (Som jag ungefär skrev för en halvtimme sen..) Men då fick jag en snilleblixt och kollade där jag har min "stora" kamera och där brevid den låg min "lilla" kamera så fint så. Därför ska jag bjuppa på några bilder, som jag tog bara för att jag vart så glad, och för att ni ska få se min nya favorit!

Jocke ringde också nu ikväll, och han var sådär lite halvsöt som bara han kan vara. Han ringde bara för att säga god natt, så i natt kommer jag nog sova gott. Fast, inte lika bra som jag gör då jag har honom brevid mig. Tills vi möts igen, sitter jag och räknar dar. Du är speciell för mig, helt underbar.


Kladd ett, från idag;



Kladd två;




Kladd tre;



Min nya favorit. Jag älskar den!
En vit nagelpenna, från depend, ca 99:- på Kicks.
Fransk manikyr, snabbt och enkelt. Freeescht.
Måla på naglarna, inte under!



Min nya sminkförvaring, som jag är så glad över.
Har faktiskt en jävla ordning nu!




Trött och sliten jag, allmänt less... typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0