Helgen är slut

Redan söndag, och helgen är snart slut. Jag tycker att den har gått jäkligt fort, även fast jag inte har gjort ett skit. Igår kväll blev det lite fotboll, men jag vart så jävla sur, speciellt då danskjävlarna gjorde mål, så jag stängde av tvn och satte mig och kolla facebook. Sen började jag spela, och spela, spelade lite till, och lite till. Förtusan, jag blev beroende, av ett sånt simpelt spel som egentligen inte är ett dugg kul. Jag blev arg på mig själv, slutade spela och kollade på Johan Falk - GSI, den är bra! Sen slocknade jag runt 3 snåret.

I dag har jag varit ute på långis med Saga, och sprungit en sväng har jag också gjort. Jag har inte speciellt mycket annat för mig just nu, så jag ska nog spela lite till. Jag ska slå rekord, sen lägger jag av. Come on!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0