I morgon får jag sova

Vilken seg dag. Måndag, efter man har jobbat hela helgen, är ganska dryga. Man är trött och en aning less. I och för sig så gick det rätt bra idag ändå. Jag jobbade som tur var bara till halv ett. Direkt då jag kom hem tog jag mig en promenad med Saga, och vi var ute i över en timme. Ska bege mig hem snart hade jag tänkt. Och som det ser ut så blir de middag med Mia ikväll, och kanske någon film om vi orkar. Den som lever få se.

I morgon är jag ledig hela långa dagen, och det ska bli så skönt att få sova. Jag älskar att sova!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag får också sova i morron ;)

2009-10-05 @ 19:56:57
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0