Jag hatar snö

Att se den första snön falla ner i morse, fick mig att nästan vilja spy. Jag hatar verkligen snö. Jag tycker det är fult, tråkigt, hemskt och äckligt med vinter. Jag ser absolut ingenting positivt med de. (Eller okej, det är väl att man kan tända ljus och mysa, men ingenting annat). Usch, jävla vinter säger jag bara.

Igår så var jag barnvakt åt mina fina tjejor. Det var så mysigt. Vi åt tacos, käkade gotta, kollade på tv och sjöng singstar och dansade. Sen när syster kom, så for jag hem. Somnade skapligt fort då jag la mig och i morse då jag vaknade var jag så trött så jag nästan ville gråta en skvätt. På jobbet så gick de bra, det var som vanligt, som det nästan alltid är. (Egentligen tycker jag inte om att göra samma sak om och om igen, dag ut och dag in, år efter år, men men.) Dom sista timmarna var rätt tuffa. Alla jag jobbade med idag var trötta, och då blir man lat. Jag var nära att ännu en gång gråta en skvätt för att jag var så trött. Men de fixade sig, och halv fyra slutade jag och gasade hem till mamma och la mig en timme och sov. Sen ringde Joakim och väckte mig. Tyvärr så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag sa, eftersom att jag var nyvaken. Men hoppas jag var snäll ändå.

Missing you, honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0