Kom på en sak!

Typ den 242:a dagen jag har ont i huvet. Jag förstår inte vad det bero på. (Eller, egentligen kanske jag gör det. Jag måste skärpa mig då det gäller mina linser). Dock så kan jag inte ha dessa jävla linser på jobbet, för då blir ögonen så torra att det gör ont. - Men jag är snart helt jävla arbetslös, så då kan jag börja skärpa mig på riktigt då. Och glasögon, det kommer inte ens på fråga då det gäller mig. Jag ser ut som en tant, en riktigt tant. Fulare än vanligt dessutom.

Nu sitter jag bara och ser dum ut känns de som, lyssnar på lite musik och små kollar på tvn. Jävla skithockey ska pappa kolla på, så jag kan inte kolla på SF-kanalen som är hur bra som helst om man vill få tiden att gå. Kom på att jag inte har en aning om vart jag har lagt min kamera. Jag har letat runt i rummet, men inte hittat den.. än. I lägenheten vet jag att den inte är.. eller(?). Ska faktiskt leta den, så ska ni få se en sak sen. Det är en sak som jag har blivit helt..... förälskad i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0