Min pappa blev arg

Jag försökte fler gånger igår att logga in på blogg.se för att uppdatera lite, men det var så segt. Så jag gav helt enkelt upp. Men idag verkar det funka ganska så bra. - För en gångskull, typ. Idag är jag ledig, skönt som alltid. Kom upp ur sängen runt halv 11, och sen for jag och mamma iväg och handlade lite, sen lämnade jag ett papper till soc, och mamma skulle köpa nått jävla fågelfrö. Kom tillbaka hem, och så kom också pappa hem en sväng. Jag frågade lite gulligt om han hade hört nått om min telefon. Eftersom att det var en vecka sen han faxade papperna, igen. (Kan dra den snabbahistorien en gång till så att ni förstår varför både jag och min käre far är så förbannat irriterad. Jag köpte en telefon. Sonyericsson w980, hade den någon månad, den fuckar sig, lämnar in den på lagning, få vänta flera veckor, få tillbaka en ny, har den max en halvtimme, den fuckar sig, lämnar tillbaka den igen. 3 veckor senare, ringer och frågar hur det går och får då veta att i början på nästa vecka ska den komma, en vecka senare, ja då har den inte kommit för det var nånting fel på något nummer, så pappa faxar iväg papperna igen, och nu en vecka senare, så har den fortfarande inte kommit, och dom har inte hört nånting.. typ.) Så, nu då pappa pratade med dom, där vi köpte denna uslatelefon, så vart han irriterad, lite sådär halvotrevlig. Men nu verkar det vara som att jag ska få välja en nytelefon, och ja, det var nog första och sista gången världens bästa Petra hade en sony ericsson som telefon. Hell no, säger jag bara.

Så, nu ska jag ge mig ut på jakt efter en ny. Tips, någon?





 


Kommentarer
Postat av: Nadja

men de är bara för att du köper fel modell av sony ericsson.. ;P haha

2009-10-21 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0