Off I go

Jag har nu tänkt att jag ska fara iväg på banken, innan jag börjar jobba. Men det känns så segt, så jag måste snart tvinga mig själv till att göra de. Jag vet inte ens hur länge den där skitbanken har öppet, så med min tur har dom nog stängt när jag har masat mig iväg. I natt drömde jag en mysig dröm, tack och lov. Synd bara att de inte var på riktigt. Jag vart nästan ledsen då jag vaknade. Men, snart så kanske den slår in? Det hade ju varit skapligt jävla underbart.

Nu har de blivit grått och trist ute, och självklart blåser de också. Tur att jag var uppe tidigt i morse så jag hann att ta en långis med Saga då solen fortfarande visade sig. (Jag kan alltså vara lat resten av dan). Man kanske ska ta på sig lite kläder så att man ser ut som folk, istället för att se ut som en mupp i mjukiskläder.

Talk to ya´later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0