Plastikkirurgerna

... sitter jag och kollar på nu. Det var lite intressant faktiskt. Nu kommer jag än en gång att skriva om silikon. Jag tycker absolut att man väljer själv om man vill ha de eller inte. Det är många som tycker att det är helt onödigt och är helt emot det. Men det är upp till var och en. Visst, det är väl inte de smartaste att föstora brösten om någon annan än en själv vill att man ska göra det. Men det visar ju faktiskt bara att man inte har mycket i skallen heller.

Jag har sagt länge att jag vill skaffa de.. sen. När jag har pengarna som behövs, vilket inte är lite. Men det är flera som tycker att det bara är dumt. Men gott folk, det är inte så att jag tänkt gå runt med två fotbollar till tuttar. Men trots allt, så är det jag som väljer själv vad jag vill göra. Att suga bort överdrivet mycket fett på magen skulle ju inte vara helt fel det heller, eller att fixa till mina häng ögonlock. Läpparna, ja, kanske? Fast njae, det skulle ju vara det att dom skulle le lite mer. Jaja, plastic is fantastic. That´s it.

Lite tv och fika nu innan jag ska krypa ner i sängen och försöka sova. Jag tog en alldeles för lång sovmorgon i morse, men ack så skönt det var. Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag sätter punkt, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0