Trött, tröttare, Petra

Fredag, och hela helgen är jag ledig, ledig, ledig! Idag, runt 13-snåret så kändes det som att jag skulle tuppa av. Det var rätt lungt på jobbet då, och jag blev tröttare och tröttare. Slutade klockan tre, och det känns så himla bra att jag är ledig i helgen. Jag är så jävla trött! Ögonen svider, och jag skulle faktiskt kunna lägga mig och sova redan nu. Men jag ska nog ta mig ett bad först, och det känns förbannat lockande!

För er som undrar, så har jag sagt farväl, goodbye, adios till min svarta lilla älsklingstelefon (som jag på slutet hatade mer och mer för varje sekund som gick) och nu ska jag än en gång skaffa mig en samsung. Vi kommer liksom mycket bättre överrens. Denna gång ska jag försöka få det att funka med denna söting;

 



Samsung Ultra Touch s8300


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0