Cut the crap, everyone

Klockan är snart halv tio, och jag har precis satt mig här ännu en gång. Sen jag skrev sist har jag varit ute på en promenad, som vart längre än jag tänkt och sen tagit en dusch som också vart längre än vad jag tänkt. Men det var nog bara bra, för annars hade jag varit tvungen att försöka ta död på ännu mer tid. För, jag kan inte gå och lägga mig än, för då sover jag för länge och då blir jag ännu tröttare i morgon då jag måste kliva upp för att fara och jobba.

Har någon smart jävel något förslag på vad man kan göra för att ta död på tiden en helt underbart, trevlig och mysig lördag som denna? - Jag hoppas att ni som läser förstår min ironi en del gånger.. Tills ni kommer med förslag, så går jag och gör fika, och i värsta fall sätter mig och sappar mellan alla dessa tvkanaler, eller så kryper jag ner under filten och läser Cosmopolitan eller VeckoRevyn, får helt enkelt se vad jag känner för!

JAG SAKNAR DIG, JOAKIM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0