Drömmar gillar jag inte

Äntligen har jag fått sova ut. Jag har bara vaknat en gång i natt, så jag känner mig skapligt utvilad nu faktiskt. Dock önskar jag att jag inte hade drömt det jag drömde. Det är så långt ifrån verkligheten, så det är inte sant. Ibland gör drömmar bara ont, och jag förstår inte riktigt hur drömmar fungerar. Men, men.

Tisdag idag, och solen skiner. Jag har varit ute och gått en sväng med Saga, och tusan vad det stekte i solen. Men de gillar vi, så det är ingen fara. Nu sitter jag och äter en äcklig nektarin, det var inte alls god. Jag vill att de helst ska rinna, att dom ska vara saftig som tusan. Men denna jag fick åt mig nu, var torr och ja, äcklig.

Det kanske är lika bra att göra sig klar för dagen? Istället för att sitta ofräsch i UCLAbyxor och ett skappigt linne? Håret, det skiter jag i. För det är bara jobbigt idag. Bad hairday it is..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0