En tripp till Birsta

Vilken skön sovmorgon jag fick mig i morse. - Nej, nu var jag ironisk. Klockan 06.30 hör jag en massa röster. Jag tänkte, helvete. Men som tur var somnade jag om till strax före halv 8. Då jag hörde att det bankade, det surrades, det dånade och gjorde de omöjligt för mig att somna om. Och då kom jag på vad det var. Det var ju dagen D för dom händiga människorna att börja byta tak på huset. Jag ångrade som tusan att jag inte hade farit hem till mitt och sovit där. Men på nått sätt somnade jag om runt 9 och sov till halv 11.

Jag och mamma for, runt 13 ner till Sundsvall och gick några varv på Birsta. Med mig hem fick jag en ny mysdress, underkläder, en t-shirt, ännu mer linnen, peircing smycke, hårfärg, en massa småplock egentligen. Jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder, men jag ska bli bättre på det. Promise! Nu orkar jag inte sitta mer vid datan. Mamma ska få färga håret på mig, för nu ska mina ljusa slingor booooort. Fast, jag kommer nog sakna dom lite kan jag erkänna. Sen måste jag också bara skriva GRATTIS, till min underbara Marie som fyller hela 21 år idag.  
 - Du är guld värd!



Joakim Holmberg
I miss you, all the time you not here with me.


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack älskling!! <3<3

2009-09-04 @ 19:59:28
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0