I love money

I morgon blir det en bra dag, jag är ledig och börjar inte jobba förrän 15.30 på torsdag. Det ska bli så jäkla skönt att få sova. Två dagars sovmorgon, det var länge sen! Jag vet inte om jag börjar bli sjuk, eller vad de är med mig. Jag känner mig konstig i kroppen och inte alls lika fit for fight som jag har varit dom 2 sista veckorna. Men, det är bara att hålla tummarna för att jag inte bli sjuk. Jag har liksom inte tid att vara sjuk, och dessutom jobbar jag hela helgen som kommer. Pengar, pengar, pengar! Pengar är lovley. Money is love

När jag blir stor, ska jag bli mångmiljonär och leva i lyx.


Kommentarer
Postat av: Marie

Kommer du och äter tårta i morgon? <3

2009-09-01 @ 19:47:52
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Ullis

De ska jag bli med...

Just nu är jag bara lyxhustru.. mhoooaaahaaa..

Pussen till dig

2009-09-02 @ 09:45:05
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0