Jakt pågår

Idag är de lördag, och jag mår mycket bättre. Bättre än jag gjort de senaste dagarna. Igår kväll, kom Mia till mig och tillbringade faktiskt hela natten med mig. Gjorde dessutom en jordgubbspaj tills hon hade slutat, tror faktiskt att de uppskattades (?) - men jag kan ha fel!

Eftersom att jag har blivit besatt av att göra flätor, alla slags flätor, så fick Mia stå ut med en hel del. Jag tror inte vi släckte lampan förrän runt 3 i natt. Och stackars Mia som skulle upp och jobba idag. Nåja, jag ska iallafall bjuda henne på middag idag. Tacos ska min sköna böna få, så jag ska göra mig klar och sen gasa mot ICA och handla de som fattas. (Det vore ju fruktansvärt onödigt att handla de som redan finns hemma menar jag..)

Jag testade också att springa lite idag, för nu var de några dagar sen. Och så hade jag världens ångest för att jag vräkt i mig massa skit igår, så jag var tvungen. Gick först i kanske 40 minuter, sen la jag i en växel. Efter en stund, kom jag till en skylt. "Jakt pågår" stog de. Jag fick panik. Gjorde en snabb vändning, och la i en högre växel och försvann. Nu sitter jag här, och ser hur regnet bara vräker ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0