När jag har tråkigt

Idag har det varit ännu en lång dag. Jag förstår inte varför dom senaste dagarna har varit så långa och rätt tråkiga. Men jag blir samtidigt glad då jag tänker på att för varje dag så är de en dag närmare tills Joakim kommer hem! När jag har tråkigt, så brukar jag ha riktigt tråkigt. Nu ikväll har jag haft det rätt segt och trist, men jag ska nu (helt i onödan) sminka mig lite grann. Testa lite nya och gamla saker. Förövrigt är sotade ögon riktigt nice. Det är faktiskt snyggt. Ska passa på och rensa i min smink väska, så snart ska jag köpa nytt! Likeilike



Kommentarer
Postat av: Eruuka

Tack Petra, det värmde mer än du tror :)

2009-09-30 @ 22:00:30
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0