Plan B

För er som undrar, så har jag fortfarande inte kommit på vad det var jag skulle göra. Det är helt och hållet putts väck. Sjukt störigt!

Annars då? - Jo, jag har precis kommit in efter en promenad till med Saga. Det blåste fortfarande ganska skapligt ute, men det var skönt. Mina tankar börjar att snurrar på ganska bra då jag är ute och går. Ikväll funderade jag på hur det kommer bli sen? Och det jag egentligen kom fram till var bara att man alltid måste ha en plan B om inte plan A funkar. Och min plan B, den är en ganska stor och ogenomtänkt plan, egentligen. Men som sagt, funkar inte plan A, då är det bara att ge sig fan på att plan B funkar. Annars är det ju faktiskt så gott som kört.

Ääääsch, nu skiter jag i de här ännu en gång. Slår av datan, och bänkar mig framför tv:n istället. Inte för att det är så roande det heller, men det är bättre än inget. Sov gott, vännor.





I still miss you


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker i alla fall att du är klok som har en plan B Petra. Jag tror fasiken att jag kommer bli vräkt från min lägenhet och jag har inte ens en plan A !

2009-09-30 @ 17:16:14
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0