Sugen som tusan

Nu har jag precis ätit middag. Idag bestog min middag av hallonyougurt, havre ringar och några hårdbröd mackor. Jag orkade inte göra mat. Även fast de finns mat i kylskåpet, såkallade rester, så ville jag inte ha de. Jag kanske är bortskämd? Men, skitsamma. Mer vill ha mer, så är det. Har börjat få lite panik över vad jag ska ha på mig på lördag, då jag ska på dop. Det känns inte som att jag har nånting fint. Och hur fan ska jag ha håret? Jag har återigen haft en riktigt bad hairday idag. Klippte till luggen, som jag senast i förrgår planerade att spara ut, men jag måste nog klippa lite till. Klockan närmar sig fem. Och det känns som att tiden ännu en gång står still..

Jag har suttit och kollat på tatueringar, igen. Jag älskar tatueringar. Det är så snyggt! Jag är supersugen på att göra en till.. eller kanske två till på samma gång. Men denna gång tänker jag inte berätta för någon vad det är jag ska göra, eller vart jag ska ha den. Vissa tar ju faktiskt andras ideér! Och det blir jag så arg för!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill oxå göra en till tattoo! :) Å det här med rester, man är då nästan aldrig sugen på å äta dom. :p Puss

2009-09-23 @ 18:05:15
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0