Sverige, come on

I stort sett så har jag tillbringat hela dagen framför datan och tv:n. Jag har verkligen ingen ork i kroppen. Nu sitter jag och kollar på fotbollen. Den har nästan precis börjat, och nu hoppas vi på Sverige! Mellberg dunkade tydligen en stackars sate, och nu blöder Mellbergs näsa. Aj, aj.


Hela dan har jag också frysit, känns inte som att det har värmt ett dugg hur mycket jag än har dragit på mig. Värst är det nog om fötterna, jag hade verkligen inte klarat mig utan tjocksockar idag. Jag har även haft jävligt med tid att sitta och kolla runt på kläder och ja, i princip allting som finns. Jag är på jakt efter en ny jacka, och jag tror jag har hittat den. Eftersom att min jacka, min fina jacka, som jag hade förra vintern, har gjort sitt. Eller, nåja, det är mitt eget fel. Det var jag som var dum nog att fixa så att det sprutade stearin på den. Jag får inte bort det, det är helt enkelt kört. Jag har iallafall kollat på denna jacka. Vad tycker ni? Den ser faktiskt varm och skön ut. Jag skulle helst vilja ha den nu, på en gång. Brrrr, jag fryser!




World Class Parkas
Jeane Blush 
ca 900 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0